مقدمه

بازدید شما از وبسایت شرکت سازه پژوهان پویا طرح را ارج نهاده و آماده رسیدگی به شکایات و انتقادات شما عزیزان هستیم. باور داریم که ارتباط موثر با مشتریان سبب پویایی هر چه بیشتر شرکت و ارتقاء خدمات ما میگردد.

شایسته است قبل از ثبت شکایات، ابتدا مورد را از طریق تماس تلفنی با واحد سازمانی مربوطه مطرح فرمائید و در صورتی که واحد مزبور به هر دلیلی در جهت رفع مشکل شما برنیامد یا پاسخ قانع کننده ای اعلام نکرد، شکایت خود را در این سامانه ثبت نمائید تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

نکات کلیدی

خواهشمند است پيش از تنظيم و ارسال گزارش شکایت به نکات زير توجه فرماييد:

۱- در صورتي كه قبلاً شكايتي ارسال نموده‌ايد و مشکل شما در حال بررسی است از ارسال مجدد شكايت خودداري نماييد. ضمناً شكايت‌هاي خارج از اين سامانه كه به روشهاي ديگر ارسال شده‌ است از همان طريق قابل پيگيري است.

۲- شكايت‌هايي كه داراي اطلاعات ناقص و يا نادرست باشند (مشخصات شاكي ناقص باشد و يا هويت وي احراز نشود) رسيدگي نخواهند شد.

۳- در صورتي كه جمعي از اشخاص حقيقي يا حقوقي و يا يك شخص حقوقي به ثبت شكايت در سامانه تمايل دارد می‌بایست مشخصات يك فرد حقيقي به نمايندگي از تمامی اشخاص در فرم شكايت درج شود، در غير اين صورت به شكايت رسيدگي نخواهد شد.

۴- مسؤليت قانوني مطالب اظهار شده بر عهده‌ي شاكي خواهد بود.

۵- تكميل اطلاعات براي نوارهای ستاره‌دار ضروری می‌باشد.

۶- لازم است متن شکایت ارسالی مستدل و کافی باشد تا امکان رسیدگی فراهم گردد.

فرآیند رسیدگی به شکایت

با توجه به هدف شرکت مبنی بر رضایتمندی حداکثری مشتریان، رسیدگی به شکایات توسط کارشناسان مربوطه در اسرع وقت صورت میگیرد.

ثبت شکایت

لطفا فرم زیر را با دقت پر نموده و برای ما ارسال نمایید.
  • برای دریافت پاسخ ایمیل خود را وارد نمایید.
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به شركت سازه پژوهان پویا طرح مي باشد.