پرسش های متداول

ثبت و سفارش خدمات 

۱- تمایل دارم از خدمات شما استفاده کنم، اما هنوز به دریافت خدمات از طریق اینترنت اعتماد ندارم، چگونه میتوانم به خدمات ارائه شده شما اطمینان کنم؟

پاسخ: گستره پروژه های انجام شده توسط سازه پژوهان پویا طرح، در کنار دانش فنی تیم طراحی و محتوای غنی وب سایت به‌ همراه تضمین‌های ارائه‌ شده برای طراحی بهینه و ایمن، نوید انجام نیازهای طراحی ساختمان در سفارش های اینترنتی را می دهد.
بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و خدمات یکتای سازه پژوهان پویا طرح را تجربه کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحات پروژه های انجام شده، درباره شرکت و هیئت مدیره مراجعه فرمایید.

۲- آیا می توانم سفارش خود را در تمام ساعات شبانه روز ثبت کنم؟

پاسخ: شما در ۷ روز هفته و در ۲۴ ساعت شبانه روز می توانید سفارش خود را در سایت سامانه سازه ثبت کنید.

۳- با ثبت سفارش، خدمات سازه پژوهان پویا طرح را چه زمانی، دریافت خواهم کرد؟

پاسخ: یکی از تعهدات شرکت سازه پژوهان پویا طرح ارائه ی خدماتِ به کارفرما، در طول ۳ تا ۵ روزِ اداری، پس از تایید نهایی سفارش می باشد.

۴- از وضعیت سفارشی که ثبت کردم چگونه آگاه شوم؟

پاسخ: سازه پژوهان پویا طرح با ارسال پیامک، ایمیل و هم چنین تماس تلفنی، دریافت کامل و نهایی سفارش را به آگاهی می رساند. ضمناً امکان تماس مشتری با بخش پشتیبانی در زمان های اداری فراهم می باشد.

۵- پس از ثبت سفارش، بایستی با سازه پژوهان پویا طرح تماس حاصل کنم؟

پاسخ: خیر، ثبت سفارش شما، با ارسال جداگانه پیامک، ایمیل و همچنین تماس تلفنی از طرف سازه پژوهان پویا طرح، به شما اطلاع رسانی خواهد شد. 

 

۶- آیا میتوانم سفارشم را به صورت تلفنی و نه از طریق سایت، ثبت کنم؟

پاسخ: خیر، ثبت سفارش تنها از طریق سایت انجام می شود. در چنین سفارشی، دقت کار با بارگذاری فایل های مرتبط با پروژه بر سایت، نگاه داشته می شود و خطا حداقل خواهد بود. البته پشتیبانی سازه پژوهان پویا طرح در ساعات اداری همواره پاسخگوی شما خواهد بود.

 

۷- برای انتخاب خدمات، به مشاوره بیشتر نیاز دارم؛ آیا راهی وجود دارد که به من کمک کند؟

پاسخ: شما در ساعات اداری می توانید از طریق تماس تلفنی با پشتیبانی، از مشاوره ی تیم طراحی شرکت استفاده نمایید.
علاوه بر آن در صورت تمایل کارفرما، شرکت سازه پژوهان پویا طرح قادر خواهد بود که کارشناسی برای جلسه حضوری اعزام نماید.

 

پرداخت 

۸- هزینه سفارشم را چگونه می توانم پرداخت کنم؟

پاسخ:  کادر اجرایی سازه پژوهان پویا طرح پس از ثبت سفارش، به وسیله تماس تلفنی با کارفرما، اطلاعات ثبت شده را به طور دقیق بررسی نموده، سپس درخواست را نهایی می کند. در ادامه، طراحی سازه توسط تیم طراحی شرکت، تکمیل می شود.
با انجام مرحله طراحی، پیش نمایشی از اطلاعات و چک لیست طراحی به منظور کنترل بهینه و ایمن بودن طرح توسط کارفرما، به ایشان ارسال می گردد. “چک لیست طراحی سامانه سازه” کمک شایانی به ارزیابی سریعِ کارفرما از وجودِ طرح بهینه و ایمن خواهد کرد. در این ایمیل، شماره قرارداد به کارفرما اعلام میشود.
در صورت تمایلِ کارفرما به دریافت بسته خدماتیِ کامل سازه پژوهان پویا طرح، با وارد نمودن شماره قرارداد در بخش “تکمیل فرآیند خرید” در سایت، ضمنِ مطالعه تعهدات شرکت، به درگاه پرداخت وارد شده و بهای سفارش را واریز می کند. در نهایت، بسته خدماتی سازه پژوهان پویا طرح به ایمیل کارفرما فرستاده می شود. مدت زمان تمام این فرآیند از آغاز نهایی شدن درخواستِ کارفرما، در طول  ۳ تا ۵  روز اداری انجام می پذیرد.

مراحل گام به گامِ ثبت سفارشِ کارفرما تا تحویل بسته خدماتی سازه پژوهان پویا طرح:

  • بارگذاری فایل های اتوکد معماری و ثبت سفارش در سایت
  • ارسال پیامک و ایمیلِ تایید نخستینِ سفارش از سازه پژوهان پویا طرح به کارفرما
  • تماس تلفنی تیم طراحی شرکت جهت کنترل دقیق و نهایی نمودن صورت سفارش
  • طراحی سازه توسط تیم طراحی سامانه سازه در طول سه روز اداری
  • ارسال پیش نمایش طراحی، شامل “چک لیستهای طراحی سامانه سازه” به همراه شماره قرارداد و ارائه ضمانت ها و تعهداتِ سازه پژوهان پویا طرح به کارفرما
  • ورود کارفرما به سایت و وارد کردن شماره قرارداد در بخش “تکمیل فرآیند خرید”
  • پرداخت هزینه طراحی
  • ارسال بسته خدماتی کامل طراحی سازه پژوهان پویا طرح به ایمیل کارفرما به همراه ضمانت ها و تعهداتِ شرکت

*  بسته خدماتی شامل طراحی سازه پژوهان پویا طرح شامل دفترچه محاسبات، فایل های Safe و Etabs ، نقشه های اجرایی و لیستوفر مصالح به همراه برش بهینه مصالح می باشد.

 

خدمات پس از فروش

۹- اگر خدماتی که ارائه می شود نیاز به اصلاح یا  تغییر داشت آیا نیاز به پرداخت هزینه اضافی می باشد؟

پاسخ: خیر، در صورتی که تغییر یا اصلاحی در جزییات یا بسته خدماتی نیاز باشد، تمامی این تغییرات یا اصلاحات به رایگان و بدون دریافت هزینه ای برای کارفرمایان گرامی انجام خواهد گرفت.

۱۰-ضمانت های سازه پژوهان پویا طرح شامل چه مواردی می باشد؟

پاسخ: سازه پژوهان پویا طرح دو ضمانت را برای خدمات خود ارائه می دهد:

ضمانت اصل بودن سازه پژوهان پویا طرح

 سازه پژوهان پویا طرح تعهد می دهد که تمامی طراحی های انجام شده مطابق آخرین ویرایش آیین نامه ها و مباحث ملی ساختمان می باشد. بدین ترتیب، چنانچه موردی مُغایر با آیین نامه مشاهده شود و باعث برگشت نقشه ها توسط سازمان نظام مهندسی شود، آنگاه سازه پژوهان پویا طرح هزینه دریافتی را باز می گرداند و بار دیگر سازه را به رایگان طراحی می نماید.

ضمانت بهینه بودن سازه پژوهان پویا طرح

سازه پژوهان پویا طرح، در صورت ادعای ارائه طرحِ اقتصادی تری از کارفرما که استانداردهای ایمنی ساختمان ها را  نیز روا می دارد و علاوه بر آن، نکات اجرایی و رعایت تیپ بندی را نیز در طراحی لحاظ نموده باشد، هزینه دریافتی را باز میگرداند.

تعرفه خدمات

۱۱- هزینه خدمات ارائه شده در سازه پژوهان پویا طرح در مقایسه با بازار چگونه است؟

پاسخ: گروه سامانه سازه افزون بر بهره گیری از مهندسان و کارشناسان توانمند، به دلیل توسعه ی نرم افزارهای طراحی و استفاده از بستر اینترنت، روند طراحی سازه را با کیفیت، دقت و سرعت بالا نسبت به روند معمول بازار انجام می دهد. با توجه به ساز و کار چیده شده در سامانه سازه، هزینه های خدمات نسبت به بازار مناسب و رقابتی می باشد. سیاست گذاری سامانه سازه به گونه ای می باشد که افزون بر کیفیت، بهای منصفانه و شفاف را برای تمام مشتریان خود در هرگوشه از کشور فراهم آورده است.

۱۲- آیا برای مشتریان همیشگی خود تخفیف ویژه ای درنظر گرفته شده است؟

پاسخ: سازه پژوهان پویا طرح به منظور ارج نهادن مشتریان دائمی خود، به میزان ۵ درصد هزینه هر پروژه را به عنوان تخفیف برای انجام پروژه بعدی در نظر گرفته است.

تمام حقوق اين وب سايت متعلق به شركت سازه پژوهان پویا طرح مي باشد.